Jak ustawić optymalnie kampanię i reklamy w Google Adwords

 Jeżeli zastanawiasz się jak ustawić optymalnie kampanię i reklamy w Google Adwords to ten artykuł może Cię zainteresować.      


Zaloguj się w swoim koncie Google Adwords i utwórz swoją pierwszą kampanię.



Nazwij kampanię, np Kampania nr 1 i ustaw wszystkie opcje jak na poniższym obrazku.




Jako lokalizację ustaw Polskę.

Ustal budżet na dzień, np 20 zł lub więcej.

Im większy będzie ustawiony budżet tym częściej Twoja reklama pokaże się i będziesz mieć większy ruch na swojej stronie 

Oczywiście jeżeli ustawisz budżet 20 zł dziennie to dobrze abyś zasilił swoje konto w Google Adwords kwotą 600 zł, aby reklamy pokazywały się przez cały miesiąc.

Także w każdej chwili możesz zwiększyć budżet i wpłacić dodatkową kwotę na konto Google Adwords.

Po ustawieniu tych parametrów zapisz kampanię klikając w Zapisz i kontynuuj.




Następnie trzeba ustawić reklamy dla tej kampanii.

Jeżeli masz sklep, w którym sprzedajesz np obuwie firmy Tommy Hilfiger to na początku wpisz do wyszukiwarki w Google zapytanie np. obuwie Tommy Hilfiger i zobacz jak reklamuje się Twoja konkurencja, zobacz jakich reklam używa do reklamowania swojego sklepu i postaraj się ułożyć lepsze hasła reklamowe aby przyciągnąć do siebie zainteresowanych tymi produktami klientów.


Potem zajmij się ustawianiem reklam dla grupy reklam, którą nazwij np. Obuwie Tommy Hilfiger.

Uzupełnij nagłówek reklamy wpisując np. Buty Tommy Hilfiger sklep .

Uzupełnij wiersz opisu 1 i wiersz opisu 2.

W polu Wyświetlany URL możesz wpisać skrócony adres www do reklamowanej strony swojego sklepu, na której znajdują się reklamowane artykuły.

Np jeżeli adres tej strony brzmi http://freshstyle.pl/tommy-hilfiger-m-1.html to możesz umieścić w tym polu tylko freshstyle.pl/buty-tommy-hilfiger.

W następnym polu, czyli w Docelowy URL, wpisz już prawidłowy adres czyli  http://freshstyle.pl/tommy-hilfiger-m-1.html. 





Następnie wybierz słowa kluczowe dla tej grupy reklam.

Wybierz z prawej strony odpowiednią kategorię słów kluczowych i przy wybranym słowie kliknij dodaj, a zostaną dodane do środkowego okienka.

Po wybraniu wszystkich interesujących Cię słów zapisz grupę reklam.





Uwaga!

Gdy zapiszesz grupę reklam to przejdź ponownie do zakadki Ustawienia i wybierz Zmień ustawienia kampanii.

Przy pozycji Stawki i budżet a dokładniej w pozycji Nacisk na kliknięcia, automatyczne określanie stawek, brak limitu stawki CPC kliknij w Edytuj i ustaw Limit stawki CPC np wpisując tam 0,50 zł.

Dzięki taemu system Google Adwords nie ustawi większej stawki za klikniecie niż tam maksymalna ustawiona przez nas tutaj.

Potem zapisz zmiany.





















Jeżeli wszystkie powyższe ustawienia zostały już przeprowadzone to należy dodać nowe reklamy.

Trzeba dodać tyle reklam ile produktów chciałbyś reklamować.

Np. jeżeli chcesz reklamować 10 grup reklamowych to musisz dodać 10 reklam.

Możez reklamować konkretne produkty lub pordukty konkretnego producenta.

Możesz reklamować cały sklep jako sprzedający określony asortyment, lecz lepsze efekty osiągniesz reklamując konkretne asortymenty i gdy będziesz kierował reklamy w Google Adwords do konkretnych podstron ( stron z tymi produktami ) niż do strony głównej sklepu.

Tak więc przejdź ponownie do zakadki Reklamy 






i wybierz przycisk Nowa reklama






Wybierz grupę reklam, np tą którą utworzyłeś wcześniej "Obuwie Tommy Hilfiger"








Zobaczysz wcześniej wprowadzoną reklamę, w której będziesz mógł wprowadzić zmiany.

Zmień nagłówek reklamy aby opisywał reklamowany rodukt lub grupę reklamową.

Wpisz odpowiednie informacje w Wierszu opisu 1 i w Wierszu opisu 2.

Potem zmień Docelowy URL na właściwy, czyli kierujący do tych reklamowanych produktów na stronie swojej.

Zmień też Wyświetlany URL, aby był nazwą zbliżony do tego właściwego, lecz może być prostszy.








Jeżeli chcesz aby za Ciebie optymalną kampanię i reklamy zrobili profesjonaliści to zamów usługi  - http://sstore.pl/marketing-www-c-0_34.html »
W razie pytań napisz do nas  »








Czytaj wszystkie


Wyślij zgłoszenie
Rozmawiaj online przez Livechat - kliknij poniżej
 
 

Konsultanci - Pomoc techniczna

Adam - tel. 690 047 642

Maciej - tel. 781 802 400

Łukasz - tel. 690 047 641

pomoc@sstore.pl, pomoc@sklepywww.pl

Zamówienia, pytania o funkcje - tel. 781 802 300

info@sstore.pl, info@sklepywww.pl